piątek, 14 stycznia 2011

Elephant - 3

Na moim "Słoniu" pojawiły się pierwsze krzyżyki... przybywa półkrzyżyków i backstitchy a wraz z nimi przybywa mi siwych włosów...

cos czuję, że nim skończę to coś wyszywać (tudzież ozdabiać konturami) osiwnę do końca i żadna farba mi nie pomoże ;/

fakt faktem podoba mi się to COŚ coraz bardziej...

 

 

i zbliżonko

 

 

W przyszła sobotę Agatka kończy pół roku... kiedy to zleciało? więc czas to był juz najwyższy, by oprawic jej metryczkę, bo przeleżała swoje w szufladzie... (zdjęcie jeszcze bez ramki)

w każdym razie  zawisła nareszcie nad łózczkiem Agaci, obok Aniołka :)

 

5 komentarzy:

  1. Mila kawał roboty odwaliłaś, super wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna metryczka !!! Też godziny urodzenia nie napisałaś i jak sobie kiedyś horoskop postawi :):):)
    Ja chłopcom "dopiszę" gdy ich metryczkę do prania będę ściągała :):) Tylko wtedy Bartek będzie dokładnie wiedział, że jest 2 min. od Kacpra starszy - już słyszę te teksty w jego wykonaniu :::::::::::::::))))
    Agatka już 6 świeczek będzie miała na urodzinowym torciku - niemożlewe, jak ten czas leci.
    Dopiero co taka kruszynka na kołderce leżała, a teraz juz ją całą sama pewnie poznaje raczkując i pełzając we wszystkie strony :):) Całuski w czółko !!!

    Słoń będzie wspaniały z takim tłem !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mila, to coś wychodzi ekstra, a metryczka słodka.
    Podziwiam cię za organizację czasu!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki dziewczyny :) do wyszywania siadam dopiero wieczorkiem najczęścieej... jak całe towarzystwo już położę spać... ale w postanowieniach na ten rok załozyłam sobie, że przynajmniej co drugi dzień muszę wygospodarować godzinę czasu na swoje hobby;)...

    Tereniu horoskop powiadasz? :))
    ja jak będę chłopców metryczki prała to więcej do dopisania będę miała, bo tylko wyszyte imie i datę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to COŚ też mi się bardzo podoba! świetne kolorki

    a moja Oliwka lada moment 7 miersięcy! a jej metryczka jeszcze dzień ma niewyszyty... [ten zaklejony] może to dobra okazja, zeby i u mnie ją odkurzyć?:-)))

    OdpowiedzUsuń